Resepi Spaghetti Carbonara Baby

Resepi spaghetti carbonara baby yoda, resepi spaghetti carbonara baby names, resepi spaghetti carbonara baby shower, resepi spaghetti carbonara baby boy, resepi spaghetti carbonara cheese, resepi spaghetti carbonara simple, resepi spaghetti carbonara, resepi spaghetti bolognese, resepi spaghetti goreng, resepi spaghetti meatball, resepi spaghetti sardin, resepi spaghetti cheese,

Siapa yang tak suka dengan pasta? Betul kan? Tapi lebih suka yang simple dan mudah? Ini resipi yang sangat mudah dan sedap - Spaghetti Carbonara! Mari kita lihat bahan-bahannya.

Bahan-bahan:

  • 500g spaghetti
  • 200g turkey bacon (digoreng dan dihiris)
  • 3 biji kuning telur
  • 1 cawan cream
  • 1/2 cawan keju Parmesan parut
  • Garam dan lada hitam secukup rasa

Bila semua bahan disediakan, sila ikut arahan di bawah

Langkah-langkah:

  1. Rebus spaghetti mengikut arahan di dalam pek di atas kompor.
  2. Pukul kuning telur, cream, keju Parmesan, garam dan lada.
  3. Bila spaghetti sudah direbus, toskan dan masukkan ke dalam bekas yang sama, masukkan turkey bacon dan gabungan kuning telur tadi.
  4. Perlahan-lahan kacau sehingga semua bahan tercampur rata dan kuning telur tepu.
  5. Boleh ditambah keju parut atasnya sebelum dihidangkan.

Ini lah resipi Spaghetti Carbonara yang sangat mudah dan cepat disediakan. Cuba buat di rumah dan nikmati bersama keluarga serta rakan-rakan!

Dah lama tak makan pasta kan? Itu sebabnya kenapa resipi ini sangat sempoi dan mudah. Bagi siapa-siapa yang ingin mencuba, resipi ini merupakan pilihan yang bagus kerana ia tidak memakan masa yang lama untuk disediakan.

Jangan lupa untuk memberikan sentuhan rasa kreatif anda dan jadilah chef yang baik! Makanan yang disediakan sendiri selalu lebih rein dan lebih berharga. Mari, cuba sekarang!

Resepi Spaghetti Carbonara Baby

If you are looking for Resepi spaghetti carbonara mushroom (yummy!!) bidadari.my, you've visit to the right page. We have pics like Resepi spaghetti carbonara sedap resepi spaghetti carbonara meatball, resepi spaghetti carbonara mushroom (yummy!!) bidadari.my, resepi spaghetti carbonara paling orang kita suka makan resepi.my. Here you go:

4 aneka resepi spaghetti carbonara yang wajib dicuba, lazat yang amat, ini dia resepi spaghetti carbonara tomyam rasanya masam manis pedas

Resepi spaghetti carbonara sedap mudah resipi dailymakan dicuba lazat amat wajib aneka. Resepi carbonara senang sedap listikel. Carbonara resepi prego mushroom pasta cabonara saji masak bidadari pana lazat resipi. Carbonara spaghetti resepi kehidupanku coretan prego. Resepi spaghetti carbonara paling orang kita suka makan resepi.my. Resepi carbonara sedap wajib lain macam spagetti diposting. Resepi spaghetti carbonara prego pedas



Also read:

.